990504

Alla inlägg under januari 2013

Eng

Av Jennifer - 31 januari 2013 21:30

Hej nu sitter jag med mina engelska läxor och det är ju verkligen jätte kul.
Men men i dag har jag haft inställd lektion i spanskan så det var ju bra men i går så fick jag reda på mitt prov som jag gjorde och ja jag fick F bara för att jag inte kunde en jävla Atom så nu ska jag ha komplettering på onsdag om atomen så det ska väl gå bra så jag får ett E i alla fal men men. Imorgon så har vi musik och bild och deg är roligt men musik är bäst.

Mina glosor jag ska kunna tills imorgon.

Av Jennifer - 29 januari 2013 08:45

Hej fy vad jobbigt det var idag eller nyss för biologi prover var ju precis på morgonen.
Men men det gick väl sådär det var nått jag glömde och träna på så den delen gick väl sådär så det blir väl ett D hoppas jag i alla fall så det inte blir E men men jag ska försöka att skriva ett till inlägg på kvällen.

Det här är min hamster hade bara lust att lägga ut en bild så då blev det den.

Av Jennifer - 29 januari 2013 08:45

Hej fy vad jobbigt det var idag eller nyss för biologi prover var ju precis på morgonen.
Men men det gick väl sådär det var nått jag glömde och träna på så den delen gick väl sådär så det blir väl ett D hoppas jag i alla fall så det inte blir E men men jag ska försöka att skriva ett till inlägg på kvällen.

Det här är min hamster hade bara lust att lägga ut en bild så då blev det den.

Av Jennifer - 28 januari 2013 20:03

hejsan allihopa nu tittar jag på familjen anurlnda och skypar med nåra kompisar.

men men hade bara lust att skriva så bye bye

Av Jennifer - 28 januari 2013 16:36

Hej nu har jag panik för det är PROV i morgon och man har ju värkligen tränat på det ordentligt.

Men men man får väl hård träna sen när man kommer hem.

Nu så sitter jag hemma hos Tyra och Skypar med nåra knäppa boys som kör ps3 så dom är ju värkligen sociala.

Men men nu eller ja det var väl allt för dagen en så länge det är bara att hålla tummarna när det är prov imorgon.

Bye bye


Jennifer

Av Jennifer - 21 januari 2013 21:43

Hej ny ska jag nog lägga mig vill va pigg i morgon för jag typ nästan somnade på matten idag så jag ska nog lägga mig lite tidigare en vanligt.
Men men ska väl göra det bästa imorgon med engelska provet.
God natt:)

Av Jennifer - 21 januari 2013 16:40

Hej idag har jag varit i skolan och då hade vi hål timme på idrotten för våran lärare var på möte och det fans ingen vikarier.
Sen så hade vi en timme rast till (på matrasten).
Men men nu är jag hemma och ska snart träna till engelska provet som vi har imorgon och dricka cola:)

Hej

Av Jennifer - 20 januari 2013 12:32

Hej idag har vi firat min pappa för han fyller 39 idag.

Men nu har alla åkt hem för dpom kom kl 11:00 och vi fikade bara.

Men nu sitter jag framför datan och spelar och dricker cola <3

Men men det var nog allt för idag.

Kram:Jennifer



 

Blommor från Mallorca när jag var där 2010

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 vårar. Jag gillar att va med mina vänner och fota.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards