990504

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Jennifer - 16 september 2013 16:13

Hej hej har inte bloggat på hela sommaren men det har blivit så för har inte själva lusten men nu ´ska jag försöka blogga igen...

Okej nu ska jag försöka berätta hela sommarlovet lite snabbt. Okej först på sommarlovet så f´gick jag på komfermation tror det stavas så men sen så har jag varit i smögen ungefär fem dar var jag där med min mormor och morfar. Sen sista dan så sjussade (stav) min morfar mig till Göteborg för där skulle jag möta min bästa vän Tyra för vi skulle va på liseberg med hennes familj. Det roligaste av allt var att jag fick öppleva alla karuseller för har liksom aldrig varit där så det var ju dock första gången så det var ju roligt. Sen 3 veckor innan sommarlovet var slut så åkte jag och min familj till Turkiet och det var jätte varm och sjönt (stav) saknar det så;). Men nu har skolan börjat igen och jag har börjat i 8:an men det har inte varit roligt alls men vi har nog haft tur mest för vi fick inte prov typ första dan...

men men det var nog allt jag ville säga just nu skriver nog antagligen senare ikväll för Tyra och jag ska på bio sen och kolla på blue jasmine tror den hette så men ja det var nog allt jag ville skriva.


/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 vårar. Jag gillar att va med mina vänner och fota.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards